| Pondělí | 13:00 - 17:00 |
| Úterý | 13:00 - 17:00 |
| Středa | 13:00 - 17:00 |
| Čtvrtek | 13:00 - 17:00 |
| Pátek | 13:00 - 17:00 |
| Sobota | ZAVŘENO |
| Neděle | ZAVŘENO |
Každý biker určitě chce, aby jeho miláček byl pořád jako nový. A právě k tomu slouží ochranné fólie. Ty má v nabídce mnoho firem ať už v čirém provedení či i s barevným potiskem. Jedná se vždy ale o jakousi univerzální sadu. To Syncros má však od roku 2022 v nabídce sady ochranných samolepek na rámy SCOTT speciálně pro již dané modely. Nedříve to byly sady pro modely SCOTT Spark a SCOTT Ransom. Každým rokem ale Syncros přidává i další modely. V roce 2023 tak přibyla sada na novou generaci SCOTT Genius a na éčko SCOTT Lumen a SCOTT Patron. Další sady přibyly v roce 2024 a to byly ochranné samolepky pro rámy SCOTT Scale a samozřejmě i pro novou generaci SCOTT Ransom. Na výběr je vždy buď čirá v matu nebo čirá sada v lesku.
Včera se jelo Grand Finále, které mělo definitivně určit vítěze etapového závodu Cape Epic. Původní strat v ranních hodinách však musel být díky vichřici přesunut a trasa byla zkrácena z 64 na 41 kilometrů. Nino Schurter a Filippo Colombo nastupovali na start s náskokem 32 vteřin a bylo jasné, že to bude napínavé. A by bylo. Klici na kolech SCOTT museli v půlce závodu odrážet nástup jezdců na druhém místě. Nakonec vše ale klaplo a bikeři teamu SCOTT Sram svůj náskok na své pronásledovatele dokázali ještě navýšit. Nino tak ve svých 39 letech již potřetí vyhrává Cape Epic. Gratulace.
Dneska se v etapovém seriálu Cape Epic nejspíše rozhodne, kde nakonec bude celkový vítěz neb je na řadě Queen Stage. Epická pátá etapa s ikonickými traily kolem Stellenbosche je totiž královská díky svým parametrům – měří 98 km a jezdci musí zdolat převýšení 2 850 metrů.Nino a Filippo zatím stále drží žluťáka a mají náskok 41 vteřin před svými největšími soupeři. Takže držíme palce.
Venkovní počasí biku začíná přát a teploty letí nahoru a a tak je nejlepší čas dopřát svému mazlíkovi pořádný servis. Tím je myšleno nejen umytí a namazání ale servis odpružení, tedy vidlice a tlumiče. Jak jistě víte, tak malý servis odpružení by se měl dělat každých 50 hodin provozu a ten velký po 200 hodinách nebo jednou za rok. Mnozí tento servis opomíjejí a pak se nestačí divit, jaké škody tato nedbalost je schopná napáchat. Takže je nejvyšší čas to napravit, aby jste to nemuseli dělat v průběhu sezónky. Stačí dopravit svů bike k nám do SCOTT Veloservis a vše uděláme.
Už se stalo pravidlem, že pokud Nino Schurter jede etapový závod Cape Epic, tak má pro tento účel vždy speciálně poladěné kolo. Nejinak tomu je i letos, kdy mu parťáka děla teamový Filippo Colombo a právě možná proto mají oba dva stejně vybarvené bike. Model SCOTT Spark RC World Cup EVO se systémem Flight Attendant byl opatřen motivem leopardí kůže. Zajímavostí je umístění knotů Samuhrai S.W.O.R.D. do osy klik anebo použití první generace teleskopické sedlovky Rock Shox Reverb AXS, přestože už jezdci SCOTT – Sram teamu již používají nový model, který má baterii nikoliv pod sedlem, ale na těle sedlovky.
V sobotu začal prologem už jednadvacátý ročník etapového závodu Absa Cape Epic, na kterém na startu nechybí ani dvojička z teamu SCOTT Sram. Nino Schurter a s Filippo Colombem v úvodu brali druhé místo, ale včera, když se jela první etapa v délce 92 km s převýšením 2 750 metrů už všem ukázali, kdo je tady v roli favoritů. Díky vítězství tak Nino a Filippo dneska vyrazí na časovku, která přemístí celý Cape Epic k městu Paarl na farmu Fairview, kde bude etapák v příštích dnech pokračovat.
My jsme zvolili kola Industry Nine GR310 Carbon. Tyto kola by měla něco vydržet neb byla používána jak pro downhillové závody, tak pro kultovní Rampage. Jsou ve verzi 29 palců s 32 dráty s karbonovým ráfkem o šíři 31 mm a nábou Hydra 0,52° s uchycením kotouče na šest děr. Barvu jsme zvolili fialovou a to jak špiče, tak i u náb. Kola dle našich požadavků byla za 14 dní k dispozici. V balení jsou UST ventilky v požadované barvě a dva rezervní dráty. Kola díky duralovým drátům působí robusním dojmem takže Vás pak jistě překvapí výsledná váha kompletu, které je pouhých 1910 g. Tyto kola mají navíc označení E-Bike Approved, což znamená že jsou schválena pro použití na elektrokolech třídy 1
Co se týká ráfků, tak Nine Industry kromě duralovým nabízí i karbonové. Ty vyrábí ve spolupráci s osvědčenou americkou firmou Reynolds spadající do koncernu Hayes. Značka Reynolds má s výrobou uhlíkových vláken už 70 let zkušeností Pokud si pořídíte Nine Industry s karbonovým ráfkem tak získáváte i doživotní záruku. A nyní to nejlepší, čím je možnost si udělat kola dle svých představ. Industry Nine nabízí celkem dvanáct odstínů a to jak pro náby, tak pro špice. Volit můžete dle svých představ a kombinovat tak i třeba více barviček. Vše si můžete z pohodlí domova nakonfigurovat programu ANO Lab, který najdete na webu Nine Industry. Záleží pouze na Vás a na výši Vašeho rozpočtu.
Pro systém přímých špic má Nine Industry i speciálně navržené náby, které se samozřejmě točí na ložiskách (přední nába čtyři a zadní má dokonce šest). Náboje Hydra jsou navíc unikátní i svým oříškem neboli volnoběžkou. Ořech totiž disponuje šesticí praporků se zdvojenými zuby, které zabírají na střídačku. To znamená je v nábě celkem 120 styčných bodů na jedno otočení kola. Navíc k demontáži ořechu nepotřebujete žádné speciální nářadí. A tento systém má speciální zvuk, který nemá žádná jiná náb, takže na kole ani nepotřebujete mít zvonek.
Tak tohle jsou výplety z produkce americké značky Nine Industry, která sídlí sice v Asheville v Severní Karolíně. Tato firmička se už několik let specializuje na výrobu speciálních zapletených kol. Kola Nine Industry se odlišují od konkurence tím, že mají kulaté špice z duralu třídy 7075-T6 a to v různých sílách, dle typu kol. Navíc postrádají niple, neb špice se montují opačně, a sice přímo příruby náby. Díky většímu průměru drátů a díky závitu v nábě, který je přesně natočen tak, aby každá špice mohla být zapletena zcela rovně, vzniká až trojnásobně větší styčná plocha. Tím pádem je celá konstrukce výpletu mnohem tužší a pevnější. Nine Industry používá přímé špice u kterých, nedochází k namáhání v ohybu jako u klasického výpletu. Navíc jednotlivé dráty ačkoliv se kříží, tak se nedotýkají.