| Pondělí | 13:00 - 17:00 |
| Úterý | 13:00 - 17:00 |
| Středa | 13:00 - 17:00 |
| Čtvrtek | 13:00 - 17:00 |
| Pátek | 13:00 - 17:00 |
| Sobota | ZAVŘENO |
| Neděle | ZAVŘENO |
Při ladění nové biku SCOTT Ransom RC došlo i na výplety. Sériově dodávaná kola Race Face Turbine R 30 mají sice doživotní záruku a to i pro případ pádu, ale jsou taková tuctová. My máme v oblibě produkty od značky DT SWISS, ale i tato firma nedělá výplety, které by ladily k novému biku. A tak nakonec volba padla na páreček kol Nine Industry - GR310 Carbon., která stejně jako Race Face poskytuje na tyto výplety doživotní záruku.
O víkendu se konaly první závody kategorie C1 v italské Albenze, kam zamířil i kompletní team SCOTT – Sram. Závodní prověrku před prvním Světovým pohárem v Brazílii nejlépe zvládl nestor MTB, tedy Nino Schurter, který přijel do cíle za hodinu a třicet minut. Takže to vypadá, že Nino i letos má skvělou formu. Gratulace
Značka SCOTT postupně všechny své celoodpružené modely přepracovává na dizajn s ukrytým tlumičem. Ale není sama. Například španělská značka BERRIA uvedla v roce 2020 na trh model Mako, který byl vyvinut společně se švýcarskou společností Thömus. Zajímavostí tohoto modelu je že dizajn rámu je velmi blízký právě stylu SCOTT Spark, nebo spíše BOLD. Rozdíly tu ale jsou: Mako má systém, který tlumič úplně neobepíná rám, ale je k němu přístup skrze montážní otvor jako to má například letošní eBIKE SCOTT Patron. Tento rám Berria Mako 2021 má zdvih 113 mm v zadním tlumiči se systémem In-Link ale je možná i verze a verze DC Down Country, která sdílí stejný rám, ale která bude vybavena odpružením s tím delším zdvihem a konfigurací více zaměřenou na Trail. Je k dispozici ve dvou karbonových verzích s různými cenami.
Sezónka 2025 je tu a team SCOTT Sram čekají v sobotu 8.3 první evropské závody, které se ve Finale Ligure. Všichni tak netrpělivě čekají v jakém dizajnu bude kolo SCOTT Spark legendy MTB Nina Schurtera. Během trénování na africkém kontinentu měli speciálně láknuté rámy pouze Filippo Colombo a Bjorn Riley. Filippo má rám do národních barev neb bude celou sezónu vozit dres mistra Švýcarska. Podobně to má i Bjorn, které je též mistrem své země. Nino na seriové verzi modelu Spark RC World Cup EVO 2025 pouze vyměnil bílou vidlici SID za rudě červenou a samozřejmě už má i zatím nezveřejněnou novou sedlovku Rock Shox Reverd AXS. Tak uvidíme v sobotu jestli bude mít Nino už své speciálně poladěné kolo.
V kolekci SCOTT 2025 jaksi zmizel sjezdový model SCOTT Gambler. Jenomže kdo sleduje dění ve světě MTB nebo přímo mančaft SCOTT DH Factory, což je partička sjezdařů s přímou podporou značky SCOTT, tak ten už ví, že se něco chystá. Právě jezdec teamu SCOTT DH Factory Benoît Coulanges, zveřejnil pár videí z testování nové generace modelu SCOTT Gambler. Je jasné že i tohoto biku půjde SCOTT cestou ukrytého tlumiče. Koncepce rámu bude trošku připomínat rám SCOTT Ransom, ale bude už mít vyměnitelné šroubovací patky, takže bude možnost použít zadní kolo jak ve velikosti 29 tak i 27,5 palců
Všechny nové modely SCOTT Spark 2025 už mají v základu namontované vodítko řetězu. Modely z let minulých bohužel vodítko nemají, ale není problém jej dodat. Montáž zvládne každý. Stačí demontovat kliku s převodníkem a následně povolit hlavní čep a u něho vyměnit exentrickou matici na pravé straně a exentrickou matici s vodítkem. Pak stačí nastavit vodítko dle počtu zubů převodníka a je hotovo. Díky vodítku bude Váš řetěz vždy tam, kde má být
Náš obchůdek SCOTT Veloservis se především orientuje na horská kola SCOTT ale tu tam, se i u nás objeví zajímavá silnička. Jako nedávno si jeden z našich zákazníků objednal totální topku a tou je model SCOTT Foil RC Ultimate. Rám z nejlepšího karbonu HMX SL a výbava - bezdrátová sada SRAM RED eTap AXS. Ale ty kola. Pouze tento model má totiž celokarbonové výplety Syncros Capital SL Aero 60mm, což je taková silniční verze kol ze sekce MTB, kterými jsou Syncros Silverton SL. Celé kolo je v nádherném stříbrném dizajnu, tak aby právě kola Syncros vynikla. A váha? Pouhých 6,9 Kg.
Když před šesti lety vznikl vyloženě sjezdový team SCOTT DH Factory, tak angažoval mladou fsjezdařku z Francie, kterou byla Marine Cabirou. Takhle dowhillerka se dokázala vyjezdit v špičku světového poháru o čemž ostatně svědčí nejen devěd výher ve Světovém poháru ve sjezdu ale i titul mistryně světa v downhillu.Nyní však nastává změna a Marine odchází do teamu Fabiena Barela a letos tak bude sedlat nikoliv kola SCOTT, ale nově značku Canyon. Tak ať se daří Marine
Druhou posilou v teamu SCOTT – Sram je Emilly Johnston, pocházející z Vancouver Island, která taky příchazí z teamu Trek Future. Je to dvojnásobná kanadská národní šampionka do 23 let. Na svém kontě má vítězství na světovém poháru Crans Montana XCC a k tomu ještě I devět umístění na stupních vítězů světového poháru což dělá z Emilly jednu z nejslibnějších mladých ženských talentů, které postoupily do elitních řad. Během několika posledních sezón Emilly žila v Rakousku, kde využívala svou lásku nejen k horskému kolu, ale I k dalším outdoorovým aktivitám. Po připojení ke SCOTT-SRAM jí čeká stěhování do Švýcarska a tím pádem I nové lokality pro její outdoorové dobrodružství.
Nová tvář SCOTT -Sram teamu Bjorn Riley je dvaadvacetiletý mladík z Boulderu z Colorada. Který doposud jezdit v teamu Trek Future. Je to exelentní technik, který stejně jako Nino dokáže před diváky střihnout I parádní triky na biku. Bjorn má velkou vášeň pro umění, což brzy uvidíme na jeho rámu, který bude v dizajnu oslavující jeho status národního šampiona. Nyní tedy podepsal na dva roky že bude sedlat biky SCOTT. Jak k tomu došlo prozradil Bjorn - “ Jednoho dne jsem v Crans Montaně potkal jednoho z jejich mechaniků, kterého jsem docela dobře znal z USA Cycling. Když jsem s ním mluvil, tak ke mě přistoupil Thomas Frischknecht a zeptal se, jestli si nedám kávu v jejich týmovém stanu. Při kafíčku pak navrhl, jestli bych neměl čas I delší schůzku? A tak jsme se potkali jsme se a o čtyři hodiny později a já už měl I smlouvu."