Pondělí | 9-12 13-17 |
Úterý | 9-12 13-17 |
Středa | 9-12 13-17 |
Čtvrtek | 9-12 13-17 |
Pátek | 9-12 13-17 |
Sobota | ZAVŘENO |
Neděle | ZAVŘENO |
Novinkou v teamu SCOTT - Sram je změna na pozici jednoho člena. Team zůstavá stále ve složení tři muži a jedna žena, ale došlo k střídání. Po třech letech odchází Lars Forest, který našel nové angažmá v teamu Thömus Maxon. Na jeho místo tak nastupuje pěadvacetiletý Filipo Colombo, který vloni dokázal vyhrát dva závody Světového poháru v short tracku. Tak ať se Vám daří pánové.
Všem našim zákazníkům přejeme pohodové prožití vánoček a úspěšný vstup do nového roku 2023. Do konce roku budeme mít zavřeno a opět to rozjedeme 2 ledna. Užijte si posledních dní tohoto roku a doufejme, že ten příští bude lepší.
Nová generace modelu SCOTT Scale se inspirovala u letošní novinky, kterou je SCOTT Spark. Stejné mají totiž například řešeni co se týká hlavového složení. U obou dvou modelů prochází speciálním hlávkem bovdeny do rámu a oba dva mají možnost díky speciálním miskám měnit úhel hlavové trubky a rozvor kol. Ovšem co SCOTT Spark nemá je nová vychytávka – záslepky. V místě kde má SCOTT Spark klasické inzerty na přichycení košíku má nově SCOTT Scale speciální zacvakávaí polymerové vložky,které krásně lícují s liniemi rámu. Pokud snad nechcete vozit košík či vodítko řetězu, stačí do otvorů zacvaknout záslepku.
Nový model SCOTT Scale dostal při svém vzniku dost novinek. Už tak ultra lehký rám se podařilo inženýrům od SCOTTu ještě více odlehčit. Dneska si rám bez „pevných“ os už ani neumíme představit. Tato osa byla zachována, ale to co jí drží bylo přepracováno. Ano samotné patky rámu se podařilo na hmotnosti snížit o 7,5 gramů, tím že se nově udělaly v dutém provedení. Taky se přepracoval dizajn zadní stavby na užší konstrukci zadního trojúhelníku, což ubralo dalších 20 gramů. A aby toho nebylo málo, tak původní držák třmenu zadní brzdy byl nahrazen integrovaným post mount úchytem, což ubralo 14 gramů na váze.
Dlouhých pět let trvalo, nežli SCOTT představil novou generaci modelu SCOTT Scale. A tady jsou jeho parametry • Lehčí než kdy jindy. Základní karbonový rám HMF snížil hmotnost o neuvěřitelných 126 g. • Od 847 g včetně hardwaru • Úspora hmotnosti v celém rámu, od nových dutých patek až po lehké vyměnitelné vložky pro šrouby koše na láhev. • Zcela nová geometrie velmi podobná Sparku. • Servisní otvor ve spodní trubce, takže můžete například nainstalovat kabely bez odstranění bb. • Provedení jak v karbonu, tak v hliníku. Hmotnost rámu 2022 vs 2023: • HMX SL – 879 g vs. 847 g • HMX – 969 g vs. 912 g • HMF – 1139 g vs. 1013 g
Posledním novinka kolekce SCOTT 2023 bude dneska odhalena během odpoledne
V novém ebiku SCOTT Lumen, který má zdvihy 130 mm, pracuje pohon TQ s označením HP50, který je napájen baterií 360 Wh. Top verze, tedy SCOTT Lumen SL má v příbalu baterry extender s kapacitou 360 Wh, který namontujete místo košíku. Samotný pohon váží pouhých 1 800g a disponuje točícím momentem 50 Nm. SCOTT Lumen SL váží 15,5 Kg a stejně jako ostatní modely SCOTT Lumen má celokarbonový rám z nejlehčích vláken HMX
Včera SCOTT odtajnil svůj nový model ebiku, který vychází z nové generace SCOTT Spark. Na první pohled ani nepoznáte, že se jedná o ebika. Navíc SCOTT si dal záležet, aby nový Lumen byl co nejlehčí a to se povedlo. V top verzi, tedy SCOTT Lumen 900 SL má pouhých 15,5 kg. V nabídce budou tři verze pro pány a jedna pro dámy. Všechny modely SCOTT Lumen mají celokarbové rámy a kompletní komponentovou skladbu najdete v kolonce SCOTT 2023
Kdo si myslel, že kolekce SCOTT 2023 je kompletní, tak byl na omylu. SCOTT právě dnes v 16:00 odtajní svojí největší novinku pro rok 2023. Ta se jmenuje Lumen a bude je jednat o ebika. Takže více už zítra.
V dnešní době by měl sebou nářadíčko vozit každý biker. Jenomže někteří tak nečiní a pak toho litují. Přitom se vercajk dá tak krásně schovat, že ho na kole na první pohled ani neuvidíte. Nám se zalíbilo řešení od konkurenční značky Giant, která nabízí Clunt Tool Systém. Jednou z jeho součástí je i Clunt Crank Core Storege. Je to malé nářadíčko, které se vkládá do osy středového složení. Tedy pouze v případě, pokud ještě nemáte osu na čtyřhran či octalink. Vychytávku tvoří plastový váleček, do kterého namáčknete multiklíč včetně rychlospojky a hlavně i nýtovačky. Nářadí tak nikde nepřekáží a vždy je k dispozici.