Pondělí | 13:00 - 17:00 |
Úterý | 13:00 - 17:00 |
Středa | 13:00 - 17:00 |
Čtvrtek | 13:00 - 17:00 |
Pátek | 13:00 - 17:00 |
Sobota | ZAVŘENO |
Neděle | ZAVŘENO |
Když před šesti lety vznikl vyloženě sjezdový team SCOTT DH Factory, tak angažoval mladou fsjezdařku z Francie, kterou byla Marine Cabirou. Takhle dowhillerka se dokázala vyjezdit v špičku světového poháru o čemž ostatně svědčí nejen devěd výher ve Světovém poháru ve sjezdu ale i titul mistryně světa v downhillu.Nyní však nastává změna a Marine odchází do teamu Fabiena Barela a letos tak bude sedlat nikoliv kola SCOTT, ale nově značku Canyon. Tak ať se daří Marine
Druhou posilou v teamu SCOTT – Sram je Emilly Johnston, pocházející z Vancouver Island, která taky příchazí z teamu Trek Future. Je to dvojnásobná kanadská národní šampionka do 23 let. Na svém kontě má vítězství na světovém poháru Crans Montana XCC a k tomu ještě I devět umístění na stupních vítězů světového poháru což dělá z Emilly jednu z nejslibnějších mladých ženských talentů, které postoupily do elitních řad. Během několika posledních sezón Emilly žila v Rakousku, kde využívala svou lásku nejen k horskému kolu, ale I k dalším outdoorovým aktivitám. Po připojení ke SCOTT-SRAM jí čeká stěhování do Švýcarska a tím pádem I nové lokality pro její outdoorové dobrodružství.
Nová tvář SCOTT -Sram teamu Bjorn Riley je dvaadvacetiletý mladík z Boulderu z Colorada. Který doposud jezdit v teamu Trek Future. Je to exelentní technik, který stejně jako Nino dokáže před diváky střihnout I parádní triky na biku. Bjorn má velkou vášeň pro umění, což brzy uvidíme na jeho rámu, který bude v dizajnu oslavující jeho status národního šampiona. Nyní tedy podepsal na dva roky že bude sedlat biky SCOTT. Jak k tomu došlo prozradil Bjorn - “ Jednoho dne jsem v Crans Montaně potkal jednoho z jejich mechaniků, kterého jsem docela dobře znal z USA Cycling. Když jsem s ním mluvil, tak ke mě přistoupil Thomas Frischknecht a zeptal se, jestli si nedám kávu v jejich týmovém stanu. Při kafíčku pak navrhl, jestli bych neměl čas I delší schůzku? A tak jsme se potkali jsme se a o čtyři hodiny později a já už měl I smlouvu."
Včera bylo oficiálně oznámeno, že team SCOTT - Sram má dva nové členy. Těmi jsou současný americký národní šampión Bjorn Riley a kanadská jezdkyně Emilly Johnstonová. Oba doposud jezdili k kategorii do U23 a tak příští sezónku budou debutovat v elitních kategoriích na kolech SCOTT ve Světovém poháru horských kol. Nino Schurter, Filippo Colombo a Andri Frischknecht zároveň prodloužili své smlouvy.
Další krokem při upravování modelu SCOTT Ransom RC byla změna na pozici brzd. V sériové verzi je SCOTT Ransom vybavem brzdovým systémem SRAM Code Ultimate Stealth. Já jsem však "věrný" a tak i na mém novém kole pro rok 2025 musím mít brzdy od Shimana, přesněji model čtyřpístkový model XTR. Novinkou u nové generace modelu SCOTT Ransom je že zadní stavba už je přímo připravena pouze na montáž brzdového třmenu pro kotouč 203 mm, takže odpadá použítí adaptérů jako u předchozí generace.
Šest let jezdila Kate Courtney v barvách teamu SCOTT- Sram. Měla smlouvou stějně jako Nino Schurter do roku 2024 ale na rozdíl od Nina, který bude závodit na kolech SCOTT i v roce 2025, tak Kate mění stáj. Odchází ke konkurenci a tak jí přejeme ať se jí daří.
Letošní rok bylo snad nejdelší čekání až značka SCOTT zruší embargo na zveřejnění nové kolekce SCOTT 2025. Pravdou je některé modely SCOTT přecházejí z kolekce 2024 do roku 2025, ale jsou tu i novinky. Tou poslední odtajněnou byl ebike SCOTT Patron. Nyní tedy když kliknete na horní liště na kolonku SCOTT 2025 nové modely kol, tak se Vám rozbalí nabídky horských kol SCOTT pro rok 2025 a to včetně hmotností a cenovek. A pokud si chcete porovnat nové modely se staršími, tak vlevo máte sloupek, kde jsou modely od roku 2007. A pokud by jste chtěli vidět jak vypadaly ještě starší modely SCOTT, tak klikněte na položku SCOTT vše o značce a vyberte kategorii Katalogy SCOTT, kde jsou modely už od roku 1990.
Právě přichází nová generace ebiku SCOTT Patron a to v šesti variantách. Budou ve dvou verzích a sice řada 900, která bude mít zdvihy 150 mm zatímco modely označené ST mají vidlice disponující 170 mm zdvihu. Nejnižší modely (920 a ST 910) mají rám ze slitiny a ostatní mají rámy carbonové. Navíc top modely jsou vybaveny systémem ABS. Nový SCOTT Patron má vertikálně namontovaný tlumič, ale v tomto případě je tlumič přístupný přes velký otvor s plastovým krytem v přední části sedlové trubky. Patron bude mít nejnovější pohonnou jednotku Bosch CX s asistencí 85 Nm plus plnohodnotnou 800 Wh baterii. Komu by to nestačilo, tak si může dokoupit Range Extender s kapacitou 250 Wh, takže v součtu pak bude mít kapacitu úctihodných 1 050 Wh.
Díky tomu, že na modelu SCOTT Ransom RC padlo rozhodnutí demontovat ovládací páčku pro tlumič a sedlovkou, tak tu mám nabídku Twinlocků. K dispozici je více varianta a sice jak verze pod řidítka s možností třípolového Twinlocku společně s páčkou pro sedlovku, tak i verze bez vývodu pro přední vidlici. Poukud by však někdo toužil po TwinLocku nad řidítka, tak tu máme jak verzi pouze pro vidlici, tak i páčku s dvěma vývody pro vidlici a tlumič. Takže pokud by někomu chyběl TwinLock, nechť napíše.
Nová generace modelu SCOTT Ransom má oproti svým minulým modelům jednu změnu. Tou je fakt, že SCOTT upustil od vypínaní vidlice z řidítek. Nové modely SCOTT Ransom mají sice páčku TwinLock, ale tou se nyní ovládá pouze zadní tlumič a sedlovku. Mě se strašně líbí "čistý dizajn bez kabelů", který má Bodik na svém novém modelu SCOTT Spark RC World Cup EVO a tak jsem se rozhodl páčku TwinLock demontovat. K tomu mě vedl fakt, že v bikeparku stejně vypínání odpružení nepoužívám, takže mi chybět nebude.