| Pondělí | 13:00 - 17:00 |
| Úterý | 13:00 - 17:00 |
| Středa | 13:00 - 17:00 |
| Čtvrtek | 13:00 - 17:00 |
| Pátek | 13:00 - 17:00 |
| Sobota | ZAVŘENO |
| Neděle | ZAVŘENO |
Každý majitel kola SCOTT by měl při koupi nového kola dostat záruční knížku, kde se může dočíst, že na jeho rám nového kola může být i prodloužená záruka až na pět. Podotýkám, že se nemusí nikde registrovat. Ale pozor, pětiletá záruční doba na rám a zadní stavbu platí pouze tehdy, pokud je jednou ročně proveden servis kola autorizovaném místě značky SCOTT a v souladu se servisními požadavky uvedenými v uživatelské příručce (manuálu). Záznam o provedení ročního servisu musí být podepsán a opatřen razítkem. V případě, že roční servis nebyl proveden, pětiletá záruční doba na rám kola se snižuje na tři roky. Náklady na provedení servisu nese vlastník věci. Ale pozor toto neplatí pro modely SCOTT Gambler. Tak pozor na to, ať pak nedopadnete jako biker na posledním snímečku.
Čas závodů v MTB se blíží a nám se na obchodě objevila dvojička horských kol SCOTT SCALE RC World Cup. Jeden model z roku 2022 je ve velikkosti L a ten druhý z roku 2021 je ve velikosti M. Obě dvě kola jsou plně funkční, pravidelně servisovaná a připravená pro další závodění. Takže kdyby někdo toužil po lehkých kolech za dobrou cenovku, nechť se nám ozve.
Nástup sluneného a teplého počasí odstartoval sezónku v naší SCOTT rodince. Zatímco co Bodik hltá kilometry na Mallorce, tak my s Pulpisem naložili naše SCOTT Ransomy a vyrazili do bikeparku na Dolní Moravu. Krásné počasí a minimum bikerů kazil pouze fakt, že některé úseky trailů ještě nebyly otevřeny, ale i tak jsme si zajezdili. Potěšením je sledovat jak náš zlosyn zdělil integálku a jak mu to najednou lítá. Inu mládí vpřed.
Dnešní doba MTB přeje bezdušovým systémům, ale i ten potřebuje trošku té péče. Pokud si předěláte svá kola na bezdušáky, potřebujete v nich mít tmel neboli mlíko. To právě utěsní plášť a v případě defektu i zacelí píchanec. Ale pozor i mlíko má svoji životnost, neb postupně vysychá.když po půl roce otevřete pneu, tak místo tekutého tmelu v plášti nejspíše najdete žmolky. Každý tmel je totiž dobré po šesti měsících měnit za nový a pak máte jistotu, že bezdušák bude opravdu fungovat jak má.
Včera na sítích objevila nová verze modelu SCOTT Voltage Eride s označením 900 X-Ray. Ta se liší od běžné verze v tom, že na rámu byla prý poprvé použita nová technologie společnosti SCOTT a sice HMX Zero, díky níž je rám průhledný. Konečně se tak vyplatí mít i tlumič v úpravě Kashima. Samozřejmě se jedná o aprílový žertík 😊
Sezónka se rozjíždí a tak by bikeři neměli zapomínat dát trošku té péče i svým nábám. V našem servisu SCOTT Veloservis máme všechny přípravky na vylisování ložisek z jakékoliv náby. A to i z exkluzivních celokarbonových kol Syncros Silverton SL. Ty mají "střeva" od DT Swiss na které máme i jejich speciální vercajk. Takže nejvyšší čas poladit náby, aby správně fungovaly po celou sezónu.
S nástupem nové generace modelu SCOTT Spark se objevil i nový náhradní díl a tím jsou servisní dvířka. Ta slouží k přístupu k tlumiči a nyní jej mají i jiné modely SCOTT - Genius, Ransom, Voltage eRIDE či Lumen eRIDE. A nově i nejen celoodpružené modely ale například i kola SCOTT Scale. Bohužel co model to jiný typ dvířek. Už jsme zaregistrovali případy, že biker tento díl ztratil a proto jsme některé objednali a máme je i skladem. Pokud by jste snad některé potřebovali, tak nám zavolejte.
Etapový závod Absa Cape Epic, kterého se zúčastnil i Nino Schurter na svém speciálním biku SCOTT Spark RC Cape Epic Special Edition dal podnět ke spekulacím jak asi bude vypadat SCOTT Spark pro rok 2025. Bystří bikeři si jistě všimli, že díky tomu, že Nino na svém kole má sadu Ultimate Flight Attendant měl jiná servisní dvířka na rámu, nežli jsou u klasického modelu Spark. Jednak se lišil systém uzavírání a i tvar krytu byl s ohledem na použitý tlumič SID Luxe Ultimate Flight Attendant mnohem větší. Dá se tedy předpokládat, že v kolekci SCOTT Spark 2025 bude i tato varianta s bezdrátovým systémem Flight Attendant. Do stávajících rámu SCOTT Spark tato novinka bohužel naistalovat nepůjde. No necháme se překvapit co SCOTT představí v kolekci 2025.
Volba pneumatik pro Cape Epic je dosti zásadní. V roce 2022 jel Cape Epic Nino Schurter ve společnosti Larse Forstera a defekty je přímo ničili, což se projevilo k celkovém hodnocení. Tehdy vedení teamu SCOTT Sram oslovilo výrobce pneu Maxxis, zdali by neudělali speciální a více vyztužené pneu právě pro tento typ závodu. Prototyp nové pneumatiky Maxxis Aspen Cape Epic tak Nino nasadil vloni, kdy závod jel ve dvojici s Adri Frischknechtem a bez defektu dojeli celkově na třetím místě. Není divu i letos Nino vsadil na tyto pneu Maxxis Aspen v šíři 2,4, které fouká vpředu na 1,35 a vzadu na 1,42 barů. Zatím je bez defektu.
Během etapového závodu Cape Epic musí být závodník schopen opravit případný defekt sám a proto tak všichni účastníci na svých strojích vezou potřebný vercajk. Nejinak to má i Nino Schurter na svém kole SCOTT Spark RC Cape Epic Special Edition. Nino tak dal odpověď na otázku, kterou podsedlovou brašničku lze použít na sedlovky Rock Shox Reverb AXS. Né každá brašnička totiž pasuje na tuto sedlovku, protože zadní část sedlovky obsahuje baterii, tak trošku „překáží“ při upevnění brašničky k sedlovým lyžinám. Nino je několik let ambasadorem německé značky Topeak a tak není divu že používaná brašnička je právě od nich. Jedná se o model Elemental Pack,který je dostupný ve třech velikostech a dvou barvách – zelené a černé. K sedlovce se připevňuje pomocí Rail Wing Systemu, což jsou suché zipy. Nino používá tu v zelené verzi a v té největší velikosti M do níž se vejde duše, dvě montpáky a CO2 pumpička