| Pondělí | 13:00 - 17:00 |
| Úterý | 13:00 - 17:00 |
| Středa | 13:00 - 17:00 |
| Čtvrtek | 13:00 - 17:00 |
| Pátek | 13:00 - 17:00 |
| Sobota | ZAVŘENO |
| Neděle | ZAVŘENO |
Bikerská seuónka začíná a my tu máme na prodej jeden kousek zcela nového a nepoužitého nosiče Thule EasyFold XT 933. Nosič je určený na tažné zařízení a pojme dva bike. Super vychytávka tohoto nosiče je fakt, že pokud z něho sundáte kola, tak celý nosič složíte a dá se v pohodě do kufru v autě, aniž by zabíral moc místa. A pokud chcete i s naloženým nosičem otevřít kufr, tak pouze sešlápnete "pedál" na nosiči a ten se Vám i s koly sklopí. A nyní ta cenovka, která činí pouhých 13 900,- Kč (ofíko cena je totiž 16 990,- Kč)
V sobotu v Berouně se roztočila kola největšího seriálu závodů horských kol KPŽ neboli Kolo pro život. Na start se postavil jak Bodik na svém modelu SCOTT Spark RC World Cup EVO, tak i Pulpis na pevňáku SCOTT Scale RC World Cup. Poněkud nepříznivé počasí, které promluvilo do průběhu závodu bylo i příčinou ne moc dobrých výsledků. Bodik dojel 7 a Pulpis 15. No snad to bude příští závod lepší.
O víkendu i pro nás ofíko začne nová závodní sezónka. Pro Bodika to bude již 25 sezóna v řadě za sebou bez přestávky, co závodí v sedle kol značky SCOTT. Letos opět vyrazí na kole SCOTT Spark RC World Cup EVO AXS model 2022, což je v její kariéře již 26 model s logem SCOTT. (Bodik závodí bez přestávky od vzniku závodů MTB v Čechách a jako jediná jezdila jak XC, DH, Dual či Fourkross). V sedle kol SCOTT posbírala i pět titulů mistra republiky. Poprvé sedla za řidítka kola s logem SCOTT už v roce 1999, kdy z odešla od kol KHS a na Českých pohárech začala kočírovat karbonového Endorphina. Novou bikovou sezónku tak otevře na závodech Kola pro život, což je největší seriál závodů horských kol, který tím vstupuje do 24 ročníku. A my právě v tomto seriálu máme již 17 let na starosti pořádání dětských závodů Junior Trophy. Tak to tedy bylo pár čísel, co se pojí k naší letošní bikové sezónce
Občas některý zákazník přijde s prosbou, jestli bychom nemohli něco udělat s tím nehezkým šrámem na rámu kola SCOTT, který si způsobil „protočením řídítek“. A tak jsme už pár takových karambolů zamaskavali. Vždy jsme místo použil kyt a následně do hladka zabrousili. Po dostatečném vytvrdnutí následovalo lokální lakovaní. No a nakonec jsme pro jistotu celou horní rámovou trubku rámu opatřili ochrannou samolepkou pro případ, že by se to zákazníkovi stalo znovu.
Předchozí generace páčky TwinLock se dělaly na objímku, která byla nedílnou součástí ovládací páčky. Některé starší modely jí měly dokonce půlenou. Nová generace páčky TwinLock, tedy od roku 2022, však nabízí více možností uchycení. Na samotné páčce jsou dvě pozice pro případnou volbu pro montáž. Páčku lze pomocí adaptéru připevnit například přímo na objímku brzdové páky Shimano. Tady pokud daný model Shimana má dělenou objímku jako například Shimano XT. Pokud však máte jiné brzdy, tak lze využít i klasické objímky na kterou se montuje řazení Sram, což je samostatná objímka.
Deset titulů mistra světa co má Nino Schurter si dozajista zaslouží i speciální dizajn pro jeho nový stroj. A právě nyní byl zveřejněn SCOTT Spark na kterém bude legenda řádit na Světovém poháru horských kol v roce 2023. Na rámu jsou i všechny místa, kde Nino vybojoval všechny tituly. Navíc je Nino je asi prvním bikerem, který má své jméno i na řetězu. Černo zlatý dizajn je opravdu parádní a snad to Ninovi bude jezdit jako doposud. A tady je link na to, jak se tento krasevec stavěl.
To že máme páčky TwinLock skladem tedy už víte, ale co asi netušíte, proč máme i starší verze, tedy v provedení nad řidítky. Jednoduchá odpověď - kvůli AXS sedlovce. Dnešní modely kol SCOTT mají povětšinou páčku TwinLock pod řidítky a pokud chce někdo bezdrátovou sedlovku RockShox Reverb AXS. tak její ovládání patří právě na místo, kde je TwinLock. Nezbývá tedy nic jiného nežli přesunout TwinLock nad řidítka. My to máme vyzkoušené a to jak u klasických biků, tak i u ebiků.
Značka SCOTT začala poprvé své tlumiče ovládané z řidítek využívat na modelech Genius už v roce 2004, což byl na tuto dobu nebývalý luxus. Žádná jiná značka výrobce kol takovou to možnost nenabízela. V kolekci modelů SCOTT pro rok 2007 je se poprvé objevuje nejlehčí celoodpružené kolo nazvané Spark, které navrhnul Peter Denk a Thomas Fuderer. Celokarbonový krasavec se poprvé pyšnil tlumičem Nude od DT Swiss, který ovládala páčka TracLoc. Ta umožňovala z řidítek uzavřít tlumič nebo si zvolit dvě hodnoty módu zdvihu. Postupem času byla výrazně inovována a dostala nové jménko TwinLock. Tato páčka byla stále verzí nad řídítky. No a právě poslední generaci páčky TwinLock určenou nad řídítka máme opět skladem v našem e-schopu.
Po nějaké době máme opět skladem i novou páčku Twinlock, kterou mají ve své výbavě nové modely SCOTT Spark, Genius, Ransom a celoodpružené ebiky. Jedná se o přepracovanou páčku TwinLock, kde se přesunula páčka pro ovládání sedlovky pod páčky na vypínání odpružení. Pokud někdo nedisponuje teleskopickou sedlovkou, tak lze páčku pro ni určenou zcela demontovat. Nový TwinLock je plně kompaktní se staršími modely kol SCOTT, které mají třípolohové ovládání. Pokud by někdo chtěl abgrejdnout své ovládání, tak už novou páčku máme skladem na našem eshopu.
Od loňského roku se na kolech SCOTT preferuje vedení bowdenů a brzdových hadic skrze hlavou trubku a následně rámem. K tomuto účelu používá SCOTT speciální hlavové složení v kombinaci s představcem Syncros, který má i krytku, aby se bowdeny dokonale skryly. Ale co když si chcete dát svůj oblíbený představec? V tom případě budete potřebovat horní krytku hlavového složení, která umožní vstup lanek a bowdenů. Původní hlavové složení dodává pro SCOTT značka ACROS a ta na svém webu nabízí i samostatné víčko právě pro tyto účely.