Pondělí | 9-12 13-17 |
Úterý | 9-12 13-17 |
Středa | 9-12 13-17 |
Čtvrtek | 9-12 13-17 |
Pátek | 9-12 13-17 |
Sobota | ZAVŘENO |
Neděle | ZAVŘENO |
Dlouhých pět let trvalo, nežli SCOTT představil novou generaci modelu SCOTT Scale. A tady jsou jeho parametry • Lehčí než kdy jindy. Základní karbonový rám HMF snížil hmotnost o neuvěřitelných 126 g. • Od 847 g včetně hardwaru • Úspora hmotnosti v celém rámu, od nových dutých patek až po lehké vyměnitelné vložky pro šrouby koše na láhev. • Zcela nová geometrie velmi podobná Sparku. • Servisní otvor ve spodní trubce, takže můžete například nainstalovat kabely bez odstranění bb. • Provedení jak v karbonu, tak v hliníku. Hmotnost rámu 2022 vs 2023: • HMX SL – 879 g vs. 847 g • HMX – 969 g vs. 912 g • HMF – 1139 g vs. 1013 g
Posledním novinka kolekce SCOTT 2023 bude dneska odhalena během odpoledne
V novém ebiku SCOTT Lumen, který má zdvihy 130 mm, pracuje pohon TQ s označením HP50, který je napájen baterií 360 Wh. Top verze, tedy SCOTT Lumen SL má v příbalu baterry extender s kapacitou 360 Wh, který namontujete místo košíku. Samotný pohon váží pouhých 1 800g a disponuje točícím momentem 50 Nm. SCOTT Lumen SL váží 15,5 Kg a stejně jako ostatní modely SCOTT Lumen má celokarbonový rám z nejlehčích vláken HMX
Včera SCOTT odtajnil svůj nový model ebiku, který vychází z nové generace SCOTT Spark. Na první pohled ani nepoznáte, že se jedná o ebika. Navíc SCOTT si dal záležet, aby nový Lumen byl co nejlehčí a to se povedlo. V top verzi, tedy SCOTT Lumen 900 SL má pouhých 15,5 kg. V nabídce budou tři verze pro pány a jedna pro dámy. Všechny modely SCOTT Lumen mají celokarbové rámy a kompletní komponentovou skladbu najdete v kolonce SCOTT 2023
Kdo si myslel, že kolekce SCOTT 2023 je kompletní, tak byl na omylu. SCOTT právě dnes v 16:00 odtajní svojí největší novinku pro rok 2023. Ta se jmenuje Lumen a bude je jednat o ebika. Takže více už zítra.
V dnešní době by měl sebou nářadíčko vozit každý biker. Jenomže někteří tak nečiní a pak toho litují. Přitom se vercajk dá tak krásně schovat, že ho na kole na první pohled ani neuvidíte. Nám se zalíbilo řešení od konkurenční značky Giant, která nabízí Clunt Tool Systém. Jednou z jeho součástí je i Clunt Crank Core Storege. Je to malé nářadíčko, které se vkládá do osy středového složení. Tedy pouze v případě, pokud ještě nemáte osu na čtyřhran či octalink. Vychytávku tvoří plastový váleček, do kterého namáčknete multiklíč včetně rychlospojky a hlavně i nýtovačky. Nářadí tak nikde nepřekáží a vždy je k dispozici.
Nový model SCOTT Genius ST v té nejvěší třídě už delší dobu testuje i mistr světa Nino Schurter. Ten doposud jezdil do bikeparku na modelech SCOTT Ransom, ale s příchodem novinky s označením ST přesedlal. Nejdříve otestoval model SCOTT Genius ST v rodném Švýcarsku a pak si ho zabalil i do Jihoafrické republiky, kde tráví část zimy. Pozornému oku jistě tak neuniklo, že Nino na svém stroji má Rock Shox Flight Attendant, což je elektronické ovládání odpružení. Možná to je první předzvěst toho, že v budoucnu již páčka TwinLock nebude potřeba.
Takže nový SCOTT Genius ST disponuje tlumičem FOX FLOAT X NUDE EVOL. Ten stejně jako ostatní tlumiče v rámech SCOTT lze ovládat páčkou TwinLock. K dispozici je plně otevřený režim sestupu, režim Ramp Control a režim Climb. V Ramp Control je jedna ze vzduchových komor uzavřena, což zvyšuje progresi stejným způsobem jako přidání objemové vložky. V režimu stoupání je kompresní tlumení zvýšeno a vytváří pevnější platformu pro šlapání pro výstup na vrchol kopce. Pokud jde o vidlici, ta není u těhto modelů ovládána TwinLockem, což umožňuje jezdcům přístup ke všem nastavením, která přicházejí s tlumičem Fox Grip 2.
SCOTT Genius ST tedy má ve výbavě zbrusu nový tlumič FOX FLOAT X NUDE EVOL Piggy Back. Pamětníci jistě pamatují, kolik tlumičů už rodina SCOTT Genius zažila. Úplně ti první byly atypický, tím tlumič se roztahoval. To byl patent konstruktéra Petera Denka. Jistou nevýhodu těchto tlumičů bylo, že pracovaly s neskutečně vysokými tlaky a tak na jejich nastavení bylo potřeba speciální tlakové pumpičky. Pak nastala éra tlumičů DT Swiss, které zase měly patentované kloubové uložení tlumiče do rámu. Nakonec však SCOTT Genius volí tlumiče od značky FOX, která jako předchozí značky dokázala udělat tlumič speciálně pro tento model.
Takže kromě nového modelu SCOTT Genius připravala značka SCOTT i další variantu této novinky. A tou je SCOTT Genius ST. Označení ST značí Super Trail. Už minulosti měl Genius podobnou variantu, ale ta se nazývala LT. Hlavním rozdílem modelu SCOTT Genius ST oproti klasické verzi Genius je v použití nového tlumiče se expanzní nádobkou, který se speciální vyrábí právě pro model SCOTT Genius. Ten má zaručit lepší funkci hlavně při dlouhých a náročných sjezdech